Powered By Blogger

vineri, 22 aprilie 2011

Ziua Pamantului nostru!


Se pare ca astazi, pe 22 aprilie 2011 este ziua Pamantului. Probabil ca putini oameni stiu ce zi importanta este astazi, dar daca ar sti cu totii, probabil ca am incerca sa nu mai folosim atat de mult elctricitatea, nu am mai arunca gunoaie peste tot si nu am mai polua Pamantul cu tot de felul de gunoaie.
Ma intreb daca este vreo tara care sarbatoreste ziua Pamantului, poate da, poate nu. Dar ce frumos ar fi daca toate tarile care exista s-ar uni si am sarbatori cu totii ziua Pamantului, plantand copaci si flori, strangand gunoaie, etc, lucruri ce ar trebui facute pentru salvarea casei noastre, a Pamantului.
Poate anul urmator, vor veni extraterestrii si ne vor certa ca nu avem grija de Pamant!!! Asta chiar ar fi tare....
Cred ca exista multi oameni care ar dori sa ingrijeasca Pamantul, dar singur nu poti sa faci nimic. Trebuie sa unit impreuna cu cineva, daca suntem mai multi, reusim imediat ce ne propunem, dar astfel nu se poate nimic. Ma intreb, daca Pamantul ar putea vorbi, eu cred ca ar plange incontinuu si ar suferi ingrozitor, vazand cata lume nepasatoare exista. Saracul de el.....cat de bine ar fi daca l-am ingriji asa cum trebuie, dar asta e....
Poate ca asa e dat sa fie....!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu